воскресенье, 9 мая 2010 г.
Crearea si salvarea fisierelor care contin registre de calcul
Utilizatorul poate crea un nou registru de calcul gol, sau putem folosi un sablon pentru a crea unul mai complex.Un sablon este un registru de calcul performatat, pe sabloane pentru facturi, rapoarte financiare si alte foi de calcul ce se utilizeaza in mod frecvent. Realizarea unui registru de calcul nou :- se deschide meniul File si se selecteaza New, pe ecran va aparea caseta de dialog New care contine doua etichete General si Spreadsheet Solution- pentru a crea un registru de calcul gol se face clic pe eticheta General apoi pe pictograma Workbook.Pentru a creea un registru de calcul pornind de la un sablon se face clic pe Spredsheet Solutions.Pe ecran va aparea pictograma pt mai multe tipuri de foi de calcul folosite mai frecvent,se face clic pe pictograma corespunzatoare tipului de registru de calcul pe care dorim sa-l cream ;- dupa ce se face selectarea se face clic pe Ok sau se apasa tasta Enter , pe ecran va fi deschis un nou registru de calcul avand pe bara de titlu o denumire prestabilita,Excel va numerota filele, in cazul in care aveti deja deschis un registru de calcul Book1, pe bara de titlu a noului registru de calcul va aparea Book2
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий